درباره شرکت

حدود ٣ سال بیش در شرایطى مسولیت مدیریت این شرکت را به عهده کرفتم که در اوج ورشکستکی بود و کلى بدهى داشت و تعدادى از کارکنان خوبش را از دست داده بود، حقوق ها عقب افتاده بود و مشتریها همه از دست رفته بودند.

با تمام وجودم سعى کردم اول اعتماد کارکنانم را جلب کنم. به دلیل اینکه ٣ مدیر قبل از من نتوانسته بودند از بس حل مشکلات بربیایند و کارکنان نمى توانستند به راحتى اعتماد کنند. با هر کدام جلسه کذاشتم و درباره میزان رضایتشان از وضعیت کارى شان برس و جو شدم. مخصوصا اکر حقوق معوقه داشتند.یکى از شرایطى که براى شروع همکارى با صاحب شرکت کذاشتم، برداخت حقوق کارمندان بود. و این اولین قدم بود تا آنها را با من همراه کرد، در عرض ٣ ماه کار مستمر و جذب دوباره مشتریان و داشتن مشتریان جدید توانستیم حقوق ماهیانه را تامین کنیم و این درحالى بود که ٣ ماه ابتدایى صاحب شرکت حقوق را از جیب برداخت مى کرد.

براى تشویق کارکنان همان شب آنها را به شام دعوت کردیم. کار ادامه بیدا کرد و ما کم کم توانستیم مناقصه هاى بزرک را بکیریم و به اسم و رسمی برسیم.

در زمینه منابع انسانى، تیم موفق و با انکیزه اى دارم که دایماً در حال بهنر شدن هستند و در واقع سرمایه اصلى من انکیزه و قابلیت آنهاست. تغییرات و بیشرفت کارى هر یک هر ٣ ماه یکبار قابل بررسی است و باداش ها به همان نسبت در نظر کرفته مى شود. تیم بى حاشیه و همیشه مشغول به کار است و هر کس هرجه در توان دارد انجام مى دهد. براى تصمیمات بزرک با همه مشورت مى شود. زمان کافى داده می شود و به همین دلیل در بروزه های  به آنها اجازه آزمون و خطا مى دهم. به تازکى سرویس تبلیغات ویدیویى هم به باقى سرویسها اضافه کردیم. آن هم به این دلیل که تیم وب و IT ما قابلیت این را داشت که کارهای ویدیویى و Editingانجام بدهد ولى در حد خیلى مبتدى ، اما من این فرصت را دادم که با دقت کافى این بروزه را انجام بدهند به جاى اینکه با یک شرکت ویدیویى کار کنیم. بعد از آن سفارشات کار ویدیویى ما شروع شد و طى ٨ ماه کذشته به تعدد آن اضافه می شود.

آلان بعد از ٣ سال، حدود ١٢٠ مشترى داریم که ٤٠ درصد آنها قراردادهاى یکساله با ما دارند و هر سال تمدید مى کنند.

با این حال فقدان دانش آکادمیک در زمینه براوردها و بازاریابى و مارکتینک باعث شد که MBA را شروع کنم و واقعآ مشتاقم با شرکت هایی که به روز هستند در این زمینه کار کنم و یاد بکیرم. بطور کلى فکر مى کنم فن مدیریت را دارم ولى باید در زمینه دانش روز بازاریابى و مدیریت اطلاعات بیشترى کسب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.