تکلیف جلسه 6، بخش آخر

 سیستم هاى پخش اصولا به ٣ دسته تقسیم مى شوند:

1. انحصارى Exclusive

٢. انتخابى Selective

3. مویرگى Intensive


محصول ما خدماتى است و شامل خدمات و سرویسهاى طراحى ،چاپ ، وب سایت، اپلیکیشن موبایل و انواع مارکتینگ می شود.

این نوع محصول، انتخابى است به این دلیل که مشتری براى دریافت آن باید اطلاعاتى جمع آوری کند و ضمن ارزیابى و انتخاب نوع سرویس دلخواه خود و مقایسه و بررسى قیمتهاى شرکتهاى رقیب براى سرویسهای مشابه، کیفیت سرویسها، برخورد سفارش گیرندگان، پیگیرى و اهمیتى که به خواسته مشترى مى دهند، این شرکت را انتخاب کند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.